11 תשובות
אסור לעשות שעווה, או מכונה שתולשת את השיער מהשורש.
אפשר לגלח רק אחרי שבוע+ אם אני לא טועה תלוי מאד במכשיר
אם תהיי במצב אינטימי ותגלחי תצטרכי טיפול נוסף אולי
תלוי בתוצאות שללך
אם תהיי במצב אינטימי ותגלחי תצטרכי טיפול נוסף אולי
תלוי בתוצאות שללך
אנונימית
שואל השאלה:
אז מחר אני יכולה להתגלח ?? גם אם עברו רק ארבעה ימים ? זה לא יפגע בתהליך ?
אז מחר אני יכולה להתגלח ?? גם אם עברו רק ארבעה ימים ? זה לא יפגע בתהליך ?
אנונימית
אחותי עושה לייזר, והיא מתגלחת פשוט אסור לתלוש מהשורש את יכולה להתגלח
שואל השאלה:
לא הבנתי איך השיער אמור לנשור מעצמו.. הוא פשוט גודל ונופל ?
לא הבנתי איך השיער אמור לנשור מעצמו.. הוא פשוט גודל ונופל ?
אנונימית
זה כן יפגע בתהליך
אבל תעשי גילוח אם זה חשוב לך
אבל תעשי גילוח אם זה חשוב לך
אנונימית
^^כן בדיוק ככה
שואל השאלה:
מה זאת אומרת תולשת מהשורש ?
מה זאת אומרת תולשת מהשורש ?
אנונימית
בדרך כלל היא אומרת לי לא להתגלח כמות זמן מסויימת (נגיד 3 ימים) ואז אני מגלחת מתי שצריך פשוט
את יכולה לגלח מתי שאת רוצה כול עוד את לא תולשת מהשורש
את יכולה לגלח זה בסדר
באותו הנושא: