התחברות
הרשמה
אני כבר לא מאוהבת בו אבל עדיין אכפת לי ממנו, זה הגיוני ?
8 ביולי 2021, 23:14
התאהבות
הידלקות
6 תשובות
מאוד
ש
שירel
יאפ
l
liad1221
כן
k
kikii
כן
P
Perfect meeee
ברור
א
אליסה מסוף הפאקינג עולם(:
הגיוני אבל דפוק
א
אריאל מועלי
באותו הנושא:
אני עדיין לא מאמינה שלא אכפת מביבי ממנו ולא מזיז אצבע בשבילו ,הוא גם יהודי!!!
אם יש עדיין קצת געגוע ממנו זה נחשב שאני עדיין מאוהבת בו?
זה הגיוני שיש לי חבר חודש ואני עדיין לא מאוהבת בו?
יש לי חבר שבוע זה הגיוני שאני עדיין לא מאוהבת בו נכון?
זה הגיוני שאני עדיין מאוהבת במישהו אבל הוא מתנהג לפעמים מגעיל ופוגע?
אני באמת כל כך פגועה ממנו אבל עדיין אוהבת אותו, הגיוני?
זה הגיוני שעבר שלוש שנים ואני עדיין מאוהבת באקס שלי
הגיוני שמישהו יהיה מאוהב במישהי באמת אבל עדיין יפחד להיכנס לזוגיות ?
הגיוני שאני עדיין לא מרגישה מספיק מאוהבת עם חבר טרי?
לא ראיתי את הקראש שלי חצי שנה הגיוני שאני עדיין מאוהבת בו?
זה הגיוני שאני לא מאוהבת במישהו אבל לא אכפת לי אם אנחנו נתנשק ונהיה זוג ?