3 תשובות
תגיד לו שאתה רוצה להתחזק ולחזק תגוף להתחטב וזה
מה שאני עושה זה: סוג של מעצבת בראש את הגוף שאני רוצה ואני פשוט אומרת לעצמי"בשביל תוצאות יפות צריך לעבוד קשה"התוצאה לא באה לבד. תציב לעצמך את הדימיון ותריץ תמונות בראש של איך אתה רוצה להראות! בהצלחה! אבל הכל בהסכמה שלך. אם אתה לא רוצה אז לא בכוח
אנונימית
תגיד לו פשוט שאתה רוצה להעלות מסת שריר ולפתח שרירים.
אבל אל תסמוך רק עליו, תחפש גם באינטרט על עוד תרגילים