9 תשובות
שונאת kpop ולא שמעתי את האלבום החדש כי לדעתי זה בזבוז זמן ולא אשמע לכן לשאלתך לא אוהבת
שואל השאלה:
לא יצא לך לשמוע, איך תגיד/י שלא אהבת ?
לא יצא לך לשמוע, איך תגיד/י שלא אהבת ?
אני אהבתי ממש את האלבום,
השירים באלבום מאוד יפים
אני ממש אוהבת את השיר 0x1=lovesong.
txt להקה פשוט מדהימה.
השירים באלבום מאוד יפים
אני ממש אוהבת את השיר 0x1=lovesong.
txt להקה פשוט מדהימה.
אהבתי ממשש
לדיסקוגרפיה של טיאקסטי פשוט אין סקיפים
לדיסקוגרפיה של טיאקסטי פשוט אין סקיפים
זה מדהים, הם ממש השקיעו באלבום הזה וקרעו את עצמם. הם מדהימים
וואי האלבום הזה פשוט מושלם וזה גרם לי להפוך לסטאן (אני עדיין נכנסת לתוך הפאנדום)
תמיד מצאתי את השירים שלהם ממש טובים ונהניתי להקשיב אבל האלבום הזה ספציפית גרם לי להגיד "טוב די הגיע הזמן לעשות סטאן"
תמיד מצאתי את השירים שלהם ממש טובים ונהניתי להקשיב אבל האלבום הזה ספציפית גרם לי להגיד "טוב די הגיע הזמן לעשות סטאן"
לא אהבתי את השירים הראשונים שלהם האמת, אבל בזמן האחרון הקשבתי לאלבום הזה בדיוק וחייבת להגיד שהם הפתיעו אותי מכל בחינה אפשרית. וואו.
אני חושבת שהאלבום הזה מדהים והם בעצמם מדהימים השירים שם בין האהובים עליי.
anti-romantic
i know i love you
שלמות.
anti-romantic
i know i love you
שלמות.
אני ממש אוהבת את האלבום שלהם הוא כל כך טוב ויפה!!
ולתשובה הראשונה..אז על תעני למה נכנסת אף אחד לא ביקש שתאהבי קייפופ אבל אם בכלל לא שמעת אין לך זכות להגיב תודה ולילה טוב
ולתשובה הראשונה..אז על תעני למה נכנסת אף אחד לא ביקש שתאהבי קייפופ אבל אם בכלל לא שמעת אין לך זכות להגיב תודה ולילה טוב
באותו הנושא: