7 תשובות
אני בת 16 וזה אבל בהצלחה בגיוסססס
האפורות העבות
אנונימית
02 לא צריך טרמי ובארץ גם לוחמים לא כל כך תלוי אפה. העיקר אנטי בקטריאלי טובות כאלה או משהו. גרביים לחיילים יש כאלה תשאל בחנות
תקנה פשוט גרביים ארוכות זה לא חייב להיות עבה /ארוך מאוד עד הברך..
פשוט הצבע חייב להיות או אפור או שחור או לבן . אסור שום צבע אחר חוץ מזה. לא אכפת להם מה הגובה של הגרב או העובי שלה.. בוא...
רק הצבע.
פשוט שיהיו בצבעים הנכונים ובגובה של הנעל שזה לא ממש גבוה .
אנונימית
שואל השאלה:
לקנות את העבות הטרמיות?
אנונימי
סתם גרביים לא רעיון טוב יהרסו מהר מאוד מאוד והיה לך ימבה פצעים ברגל
תקנה גרביים טובות אל תתפשר