3 תשובות
לדעתי כן
בטח בתחילת אוגוסט ככה :(
בטח בתחילת אוגוסט ככה :(
לא מספיק לסגר נראה לי
פעם שעברה שהיה סגר היה כשהיה אלפים
פעם שעברה שהיה סגר היה כשהיה אלפים
אני בטוחה שיהיה כי אין ממש משהו שעוצר אותם, לא באמת אוכפים בידוד עובדתית יש גל פאקינג רביעי בגלל דביל שבחר לצאת ללמד כרגיל.
באותו הנושא: