6 תשובות
מצד אחד. בתור חברה- הייתי מצפה שתהיי לצידה לתמוך בה ולהיות איתה. אבל אני כן מבינה למה זה קשה לך.
אני כן יכולה מאוד להבין אותך, ואני לא חושבת שאם תתרחקי ממנה זה דוחה מצידך, אבל אני כן חושבת שזה יפגע בה ויעצים את הרע שהיא מרגישה כרגע. לפעמים לא חייב להזדהות עם הבן אדם או לעזור, כי אני בטוחה שעצם זה שאכפת לך ממנה ושאת שם בשביל להקשיב לה עוזרת לה המון. תדברי איתה על זה, אני מאמינה שזה יעשה רק טוב לך לה ולקשר שלכן. אני חושבת שאולי פסיכולוג או כל דבר כזה יוכל לעזור לה להתמודד עם מצבים מסוימים בצורה יותר טובה, תנסי לשכנע אותה לקחת את זה כאופציה. אני חושבת שתדברי איתה קודם ואז תחליטי מה לעשות. אולי לקחת מרחק ממנה זה בסוף יעשה טוב לשתיכן
שואל השאלה:
אני כן מנסה לתמוך בה, ברור. אבל היא לא משתפת איתי פעולה. או שהיא מסתגרת ולא מדברת או שהיא בכלל כאילו לא מקשיבה למה שיש לי להגיד לה
אנונימית
תנסי לא לשפוט אותה בגלל זה. כשמרגישים רע לפעמים לא שמים לב לדברים האלה, ולפעמים קשה מאוד לתקשר עם אנשים כמו פעם. את יכולה כמו שאמרתי לנסות לדבר איתה על זה כי אולי שיחה על הכל זה מה שיעזור
וואי זה קשה לדעתי
אולי כדאי שתלך לפסיכולוג ( שיעזור לה )
- לי אשית הייתה תקופה חר א בחיים של מצב נפשי קרוס רצח ודי התרחקתי מחברות למרות שלא רציתי את זה ובכללי יש לי עדיין הרבה התקפי חרדה
ואז לא יודעת איך חברה שלי אמרה לי הכול ישירות -אם לא תשתני ואם לא תעני לנו על השיחות אנחנו בסופו של דבר לא ניהיה חברות שלך ושאני אבין גם את הצד שלהן.
וואלה זה עבד
אבל אני ממליצה לדבר בכלליות עם חברה שלך רגוע כי אצלי זה היה סוג של התנפלות עליי ואז קצת חשבתי על המצב שלי ואיזנתי אותו .
אבל שוב לא צריך להגיד ככ ישירות זה יכול לפגוע בה עוד יותר // תלוי בבן אדם
אנונימית
בתור מישהי שחוותה את זה, זה ממש קשה להיות בקשר עם בן אדם שחווה דברים כאלה. זה מוריד אותך למטה.
תמיד אומרים, "אל תישאר במקום שלא עושה לך טוב". ככה את צריכה לעשות. זה יכאב לשני הצדדים.
תנסי להסביר לה מה את מרגישה, אל תתני לא להרגיש או לחשוב שזאת אשמתה (למרות שהיא תחשוב ככה בכל מקרה). ואל תרגישי רע עם עצמך שאת לא יודעת איך לעזור לה. זה מובן לגמרי.
הכי חשוב שתפתחו ותדברו ולא פשוט להפסיק לדבר איתה יום אחד
אנונימית