7 תשובות
נופ
כן שמעתי על זה, חברים שלי שמו והם אמרו שזה עדיף מגשר
שואל השאלה:
מה אומרים זה נראה כמו חרטא או שכדאי לנסות?
מה אומרים זה נראה כמו חרטא או שכדאי לנסות?
אנונימית
שווה לנסות, זה שיטה שהרבה עושים אותה
כן. אבא שלי אורטודנט והוא אומר שזאת אחת השיטות היותר חדשות וטובות. גם לי עשו את היישור עם זה. מה שכן, זה די יקר..
שואל השאלה:
אני מאוד שמחה לשמוע שזאת שיטה יעילה, תודה רבה 3>
אני מאוד שמחה לשמוע שזאת שיטה יעילה, תודה רבה 3>
אנונימית
אבל צריך ללכת למישהו מיקצועי, כי האתר הזה די מפוקפק.. זה בטח ובטח לא עולה רק 400 שקל
באותו הנושא: