9 תשובות
טיפה כן
אותי זה היה מביך אבל שימי פס
אני לא הייתי מעלה, זה קצת מביך..
בכנות, מה אכפת לאנשים ששכחת לגלח?
אין לי טיקטוק
אבל אני יודעת שלילדים היום יש יד קלה מאוד על המקלדת
קחי בחשבון שעלולות להיות תגובות, אם קשה לך עם תגובות רעות עדיף שלא
אנונימית
אם רואים אז כן
אם מפריעה לך שרואים שיער בבית שחי אל תעלי או שתשימי פס ואז גם אל תפגעי מתגובות של אנשים שחושביםש הם יוכלים להעיר לך על הגוף ולהעיר לאנשים על הגוף שהוא לא שלהם, תעשי מה שבא לך ושיעשה לך טוב ושלא תפגעי ממנו!!
אם זה בולט אז כן לדעתי