7 תשובות
כן יש בגרות אחת ביום, זה תלוי בבית ספר שלך
בבגרות את באה בסביבות עשר פשוט בשעה שקבעו לך ,
עושה אותה והולכת הביתה ולרוב יש יום לפני זה יום חופש
אני חושבת שבגרויות עושים במרחק של שבוע אני עולה ליא אז לא יודעת במאה אחוז אבל פחות או יותר.
ואין דבר כזה כמה בגרויות ביום אלא אם תדחי יותר מידי ויהיה לך מועדי ב רק
כן
יש בגרות אחת
בדרך כלל יש פעמיים בשבוע או פעם
חח אני זוכר כשאני לא ידעתי מה זה בגרויות.
לשאלה, כן, זה כמו מבחן מסכם רגיל. ברים לבית ספר, עושים אותו וחוזרין הבייתה.
אין כמה בגרויות ביום אלא אם זה פנימי ואז יכול להיות.
כל כמה זמן? יכול להיות יום אחרי יום. תלוי במקצועות שאת בוחרת.
לי למשל היה אנגלית e וביום אחרי אנגלית g...
כן בהצלחה אם יש בגרות
תלוי לכמה בגרויות את נרשמת. למשל אם בשלוש יחידות מתמטיקה את יכולה לעשות את שלושת השאלונים באותו יום.
בבגרויות פשוט באים לבית ספר, עושים את הבגרות והולכים הביתה? - כן, זה לא איזה משהו יותר מיוחד.. בסך הכול מבחן רגיל. אולי רק האווירה קצת יותר מלחיצה בהתחלה אבל לאט לאט זה עובר.
ההבדל היחיד בין זה למבחן רגיל הוא שכאן את מקבלת חופש ביום שלפני הבגרות והבגרויות בדרך כלל מתחילות בשעות הצהריים (12:00-15:00 אבל יכול לפעמים להתחיל גם ב- 10:00) לעומת המבחנים הרגילים שמתחילים ב- 8:00, שזה ממש יעיל כי אפשר לקום מאוחר ביום של הבגרות ובכך להשיג שינה כמה שיותר טובה לקראת הבגרות ובכך לבוא יותר בפוקוס.

כמה בגרויות יש ביום? - בדרך כלל יש בגרות אחת ביום, אלא אם כן את רוצה לשפר בגרות מסוימת והיא נופלת באותו היום על בגרות אחרת
(למשל: בפיזיקה יש בגרות אחת כל שנה.
בכיתה י"א עושים את הבגרות במכניקה ואת הבגרות של חשמל עושים בכיתה י"ב.
אבל מי שרוצה לשפר את השאלון במכניקה של כיתה י"א, צריך לגשת שוב למכניקה באותו היום עם הבחינה של חשמל בסוף כיתה י"ב).

כל כמה זמן יש בגרויות? - זה מאוד משתנה,
יכולים להיות מרווחים של ימים בודדים בין כל בגרות (לעיתים אפילו יומיים) ויכולים להיות מרווחים של כמה שבועות טובים.
לי למשל היה שבוע אחד עם שלוש בגרויות (לשון, היסטוריה ותנ"ך (שלושת המקצועות שאני הכי מתקשה בהם בשבוע אחד, זה היה סיוט אבל איכשהו עברתי את זה (: ))
ואחר כך היו לי שלושה שבועות של כלום עד לבגרות בפיזיקה.
אבל אל תדאגי, זה לא כזה נורא כמו שאת חושבת. אחרי הבגרות הראשונה שלך את תראי כמה כל ההתלהבות וההתרגשות היא לשווא. זה לגמרי מבחן רגיל, כמו כל מבחן שעשית אי פעם בחיים שלך, עם בסך הכול שם קצת מפחיד. את תעברי את זה, יהיה טוב.
בהצלחה!