11 תשובות
אני לא בצופים אבל אם הייתי שם הייתי ישנה עם חזייה
אני אישית עם כי זה לא מפגיע לי וזה חד פעמי
שואל השאלה:
אוף גם יש לי מחזור ואני צריכה ללכת למחנק לשלושה ימים הצילו
אנונימית
קרה לי של שישה ימים את יכולה לדבר עם אחת המדריכות שאם את רוצה נגיד להתקלח לבד או בזמן מסוים שתיתן לך כי לא ממש עושים שם משו חוץ מלשבת בזמן החופשי והמקלחות פנויות לגמרי קחי אבל הרבה טמפונים בישביל הפנים שנמצאים עם חאקי כי זה בולט שיש כתם וקחי מסיר כתמים קטן כזה
מתי את במחנה? אני ביום שישי שבת זה גם לכם,
?*
שואל השאלה:
אין מקלחות כי זה רק שתי לילות והמחנק שלי הוא מחר מתחיל
אנונימית
אז אולי עדיף לא ללכת
תלוי בזרימה שלך אבל את צריכה בעיקר הרבה טמפונים או פדים כדי לך טמפונים בגלל שאין מקלחת אולי אפילו לשים גם וגם