10 תשובות
אמלה בואי נעשה קבוצת תמיכה זה בול המצב שלי עכשיו
אנונימית
שואל השאלה:
בואיי איך עושים קבוצת תמיכה
בואיי איך עושים קבוצת תמיכה
אנונימית
שלחי לי הודעה בפרטי
אני חושב שהדבר הכי טוב שאת יכולה לעשות זה לדבר עם אנשים שעוברים דברים כאלה גם.
והנה כתבו לך פה כמה שהם גם עוברים דברים דומים, חברים טובים שלי גם עברו כאלה דברים, והייתי שם בשבילם, אז אני יודע כמה חשוב זה אנשים שיקשיבו.
באמת שחשוב שתדברי עם אנשים ותנסי לעבור תהליך של לצאת מזה.
אני פה בשבילך ויש כאן עוד אנשים(:
מקווה שעזרתי.
נ.ב אם אמא שלך ככה פונה אליך אז עזבי, היא לא הכתובת שלך לפריקה
והנה כתבו לך פה כמה שהם גם עוברים דברים דומים, חברים טובים שלי גם עברו כאלה דברים, והייתי שם בשבילם, אז אני יודע כמה חשוב זה אנשים שיקשיבו.
באמת שחשוב שתדברי עם אנשים ותנסי לעבור תהליך של לצאת מזה.
אני פה בשבילך ויש כאן עוד אנשים(:
מקווה שעזרתי.
נ.ב אם אמא שלך ככה פונה אליך אז עזבי, היא לא הכתובת שלך לפריקה
שואל השאלה:
תודה!
תודה!
אנונימית
שואל השאלה:
כן אני מבינה שהרוב פה בסיטואציה שבה הם חושבים שכל ההורים לטובת הילדים שלהם וזה,זה פחות המקרה שלי אז לקבר לא מתאים אבל תודה
כן אני מבינה שהרוב פה בסיטואציה שבה הם חושבים שכל ההורים לטובת הילדים שלהם וזה,זה פחות המקרה שלי אז לקבר לא מתאים אבל תודה
אנונימית
בכיף(:
תמיד פה.
תמיד פה.
קשה לשמוע.. בתכלס נשמע שהיא פשוט לא כל כך מבינה את הסיטואציה שאת נמצאת בה. גם אם היא יודעת שאת במצב נפשי לא משהו היא לא בהכרח מבינה לעומק מה זה אומר או איך זה מרגיש. זו בחירה שלך אם לנסות להתעקש ולהסביר לה ולתאר ואפשר גם להיעזר באינסוף סרטונים ביוטיוב שמסבירים את זה, לא בטוח שגם אחרי זה היא תבין אבל את יכולה לנסות. זה בסדר גם אם תבחרי שזה גדול עלייך לנסות להסביר לה ותבחרי לבלוע את זה. הכי חשוב בעיניי שתזכירי לעצמך שרק את יודעת מה את מרגישה ומה את עוברת ולמה את מסוגלת ולמה לא ויש דברים שאפילו אמא שלך לא מבינה עלייך וזה יכול להיות מאוד קשה ולא נעים אבל זה גם בסדר ומובן ומאוד נורמאלי. וזה בכלל לא קשור לאם היא בטובתך או לא. אני בטוחה שאת חשובה לה והיא רוצה בטובתך, פשוט לא תמיד יודעת איך לעשות את זה.
היי אנונימית,
ממילותייך עולה תחושת עלבון קשה.. נראה שאת מרגישה שמשפחתך לא מבינה אותך ואף שופטת אותך.. כאילו את עושה את הדברים בכוונה.. יקרה, אני לא יכולה לתאר לעצמי כמה תחושה זו יכולה להיות פוגעת ומתסכלת.. מה שאולי גם מגביר אצלך את תחושת הדיכאון והרצון לפגוע בעצמך..
אני רוצה לספר לך שאני מתנדבת בעמותת סה"ר (סיוע והקשבה ברשת) ואני מזמינה אותך לצ'אט אנונימי בו תוכלי להמשיך ולשתף.. בקצב שלך.. אם תרצי בכך.
שלך,
מתנדבת סה"ר
ממילותייך עולה תחושת עלבון קשה.. נראה שאת מרגישה שמשפחתך לא מבינה אותך ואף שופטת אותך.. כאילו את עושה את הדברים בכוונה.. יקרה, אני לא יכולה לתאר לעצמי כמה תחושה זו יכולה להיות פוגעת ומתסכלת.. מה שאולי גם מגביר אצלך את תחושת הדיכאון והרצון לפגוע בעצמך..
אני רוצה לספר לך שאני מתנדבת בעמותת סה"ר (סיוע והקשבה ברשת) ואני מזמינה אותך לצ'אט אנונימי בו תוכלי להמשיך ולשתף.. בקצב שלך.. אם תרצי בכך.
שלך,
מתנדבת סה"ר
קישורים מצורפים:
תביני שהיא פשוט דואגת לך והיא באה לטובתך
באותו הנושא: