9 תשובות
אומרים את זה בכיפור
זה בכלל לא מועיל
יעני שתבין את החשיבות של הצום וזה יהיה מועיל מבחינתך...ונוסף לכך שזה גם יקרב גם הגאולה , זה הכוונה נראה לי
אומרים מועיל כדי שאחרי שתצום התגשמו בקשותיו מאלוקים, וגם אתה צם לזכר חורבן בית המקדש ה1 וה2
מועיל כי
בצום הזה אנחנו צמים על חורבן הבית זה יום עצוב מאד מאד לישראל והתקווה שלנו זה שיבנה בית המקדש ויבוא משיח אז מועיל זה גם תובנות ומסרים שניקח הלאה מהיום הזה וגם שיבוא המשיח
להרגשה החברית שלהם
זה אכן משפט דבילי
מועיל כמו משמעותי
שבזכות הצום הזה והחשבון נפש יבנה בית המקדש
אנונימית