5 תשובות
אניי
היה מדהים הכרתי מלא חברים חדשים וזה חוויה מטורפת!!
שואל השאלה:
באיזה מחוז??
אנונימית
תא
אני האמת יצאתי כצוות השנה אבל שאני עברתי בסיסי זה אחת החויות הכי מדהימות שהיו לי
שואל השאלה:
באיזה מחוז?
אנונימית