5 תשובות
זה ממש תלוי לשעות שאת רגילה לקום בהן
שואל השאלה:
אני קמה בדרך כלל ב1
אני קמה בדרך כלל ב1
אנונימית
מאיפה לנו
על מה מינוס יא בת 13 איך נדע באיזו שעה תקומי
איפה האנונימי שמדווח על שאלות כשצריך אותו
על מה מינוס יא בת 13 איך נדע באיזו שעה תקומי
איפה האנונימי שמדווח על שאלות כשצריך אותו
אני יכולה לקום גם ב3 בצהריים אבל אני לא פונקציה כי אני ישנה שנת חורף
זה תלוי בך..
באותו הנושא: