התחברות
הרשמה
יצאתי מבידוד ואני רוצה להודיע לזאת שאני עושה לילדים שלה בייביסיטר, היא דתייה, יש איזה בעיה לכתוב בטלפון בימים האלה?
9 באב וזה... (לא יודעת אני לא מבינה בזה)
18 ביולי 2021, 09:01
בייביסיטר
בידוד
עבודה
9 באב
דתיים
3 תשובות
אני חושב גם כן שאת יכולה לכתוב לה בקצרה באופן ענייני, וזה בסדר גמור. (דתי)
_
_ נתי
אין בעיה
ב
באתי מגן עדן
אין שום בעיה
מ
משועמםרצח
באותו הנושא:
אם יצאתי היום מבידוד מותר לי ללכת לים?
יצאתי מבידוד לפני יומיים והייתי עצוב... אבל עכשיו גיליתי שהבידוד לא שינה כלום ועדיין אין לי חיים
אני אמורה להכנס לבידוד אבל יש לי מחנה קיץ ואני ממש רוצה ללכת יש דרך לקבל אישור לא להיות בבידוד? (יצאתי שלילית בקורונה)
אני בבידוד, יצאתי שלילית ואני עצובה כי רציתי חיובית :(
איך אפשר להכניס את עצמי לבידוד? יש לי חום גבוהה ואני מצוננת למי צריך להודיע את זה כדי שיתנו לי אישור להיות בבידוד?
להודיע למחנכת שלי שנכנסתי לבידוד והייתי במגע עם חולה מאומת?
אחותי כרגע בבידוד מהיום ואני גרה איתה בבית,גם אני צריכה להיות בבידוד ולא לצאת החוצה?
החברה הכי טובה שלי בבידוד ואני רוצה לעשות לה קופסה עם דברים לבידוד
האם צריך להודיע שיצאתי מבידוד?
אם אני בבידוד מותר לי לצאת לבצע בדיקת קורונה בשביל לקצר ל10 ימי בידוד? אני צריכה להודיע למישהו כמו משרד הבריאות?
אתמול יצאתי מבידוד, יכולים עוד להופיע לי תסמינים?