3 תשובות
תקשיבי את צריכה להיות קצת יותר פתוחה. תנסי להראות להם שאת מרגישה לידם בנוח. אבל לא יותר מידי. אין ככ מה לכתוב טיפים חח בהצלחה:)
השאלה היא כמה הם זרים בשבילך... כאילו לוקח זמן בכללי להפתח לאנשים זרים.

שימי לעצמך מטרה לדבר איתם כמו עם בנות חדשות שאת מכירה.. זה קשה יותר לבד חח תיפגשי עם הבנים ביחד עם חברות שלך..ורק כשיהיה לך בטחון אז לבד
היי גם לי זה היה ככה
בנים ךא אוהבים לדבר בהתחלה פנים מול פנים תתחילי כזה באינסטגרם ותשאלי רוצה ריפליי? ואז תתחילו להתכתב ברגע שזה מתחיל להיות קשר תקבעו להיפגש וזהו