4 תשובות
שואל השאלה:
בחיים לא ניסיתי תחרא הזה בהמלצה של איזה מישהי באינטרנט שתפסה מעצמה מומחית.. והפנים שלי נהרסו !
אנונימית
שואל השאלה:
כם את הסבוקל ניסיתי גם החמיר.. אני כבר מיואשת יש טכנולוגיה או משהו שהוא בטוח עובד
אנונימית
אני גם סובלת מאקנה
הדבר הכי מומלץ באמת זה ללרכת לרופא עור
ואני יודעת כמה זה קשה לך עכשיו כי אני גם הייתי במצב שלך לא משנה מה ניסיתי הרס את העור
אוכל בריא לא עזר מים לא עזר באמת כלום
אז באמת באמת ממליצה לך ללכת לרופא עור
הוא נתן לי משחה שקוראים לה אפידואו ובאמת החצקונים שלי נעלמו (זאת משחה שמייבשת את החצקונים ומוציאה את השמן מהעור) אבל בגלל שיש לי עדיין צלקות הוא המליץ לי על תרופה שקוראים לה רקוטאן
זו תרופה חזקה ואת צריכה להיות מושגחת על ידי רופא כל חודש, בדיקת דם אבל אומרים שאחרי זה לא יהיו לך בחיים יותר חצ'קונים כאילו פה ושם יהיה אבל לא כמו עכשיו
וזה כנראה הכי אפקטיבי לחצקונים
אז אני עוד מאט מתחילה לקחת אותם
לי יש זינדקלין ממליצה עליה בחום!! היא מעלימה ביום צריך מרשם בשבילה וקונים אותה בבית מרקחת