7 תשובות
יכול להיות
כן, זה הגיוני.
שואל השאלה:
מה הגיוני?
שאני לא אןכלת הרבה ואני עולה במשקל או שבגלל שאני ישנה מאוחר מידי?
מה הגיוני?
שאני לא אןכלת הרבה ואני עולה במשקל או שבגלל שאני ישנה מאוחר מידי?
אנונימית
זה יכול להיות בגלל שאת לא ישנה טוב. וכמו שכתבו, משקל לא תמיד מדויק.
בנוסף, תוודאי שאת לא מרעיבה את עצמך.
אל תפריזי באכילה ואל תאכלי קצת מדי.
בנוסף, תוודאי שאת לא מרעיבה את עצמך.
אל תפריזי באכילה ואל תאכלי קצת מדי.
שואל השאלה:
אולי זה קשור לשעות שינה?
אולי זה קשור לשעות שינה?
אנונימית
אולי נוזלים
המשקל הוא לא תמיד הכי מדויק
זה תלוי בהרבה דברים כמו למשל אם שתית/אכלת
באיזה שעה ביום
זה תלוי בהרבה דברים כמו למשל אם שתית/אכלת
באיזה שעה ביום
באותו הנושא: