10 תשובות
שאת חולה ואת מתחילה להחלים
או שהם טעו בבדיקה שלך/ם
או שאת/ה/ם בסוף המחלה
או שאת/ה/ם בתחילת המחלה
בגדול את/ה/ם חייב/ת/ים לעשות עוד בדיקה מניסיון
או שאת/ה/ם בסוף המחלה
או שאת/ה/ם בתחילת המחלה
בגדול את/ה/ם חייב/ת/ים לעשות עוד בדיקה מניסיון
שואל השאלה:
אוף תודה
אוף תודה
אנונימית
שואל השאלה:
אם יוצא עכשיו שלילי איך אני אדע אם החלמתי או שהיה טעות?
אם יוצא עכשיו שלילי איך אני אדע אם החלמתי או שהיה טעות?
אנונימית
עושים בדיקת נוגדנים..אם היית חולה תוכלי לקבל תעודת מחלים.
שואל השאלה:
אמאלה עבר איזה שנה מאז ששאלתי חחח
אמאלה עבר איזה שנה מאז ששאלתי חחח
אנונימית
ומה היה בסוףף??
אני גם חיובית גבולית..
אני גם חיובית גבולית..
שואל השאלה:
היה שלילי!!! בהצלחה אל תדאגי
היה שלילי!!! בהצלחה אל תדאגי
אנונימית
אני שליליתת!!
שואל השאלה:
מושלם
מושלם
אנונימית
באותו הנושא: