8 תשובות
נראלי שזה קשור וגם הכי הגיוני
באיזה צד של הבטם כואב?
ועד כמה מסולם של אחד עד חמש?
האם ישלך בחילות/הקאות, חום גבוה?
ועד כמה מסולם של אחד עד חמש?
האם ישלך בחילות/הקאות, חום גבוה?
באופן כללי אם הכאבים הם באמצע הבטן זאת אומרת שזה הקיבה, סביר להניח שזה בגלל המחזור, אבל במידה ולא יש סיכוי שזה או הרעלת מזון או וירוס ויראלי שיחלוף, אם היית אומרת כאב חריף בצד ימין אז סביר להניח שזה היה אפנדיציט ( חלק מהמעי הגס ) עם כאבים כמו שאת מתארת. הייתי ממליץ לך לקחת אופטלגין טיפות לפי המשקל שלך, ובמידה ולא יעזור רצוי מאוד ללכת לבירור אצל רופא ילדים! בהדגש רופא ילדים רצוי שהוא יהיה מומחה פנימי
אנונימי
שואל השאלה:
כואב ממש באמצע אבל רק שאני זזה
ולא ממש כואב
כיאלו שאני זזה זה כאבים חלשים כאלה
כואב ממש באמצע אבל רק שאני זזה
ולא ממש כואב
כיאלו שאני זזה זה כאבים חלשים כאלה
אנונימית
תכיני תה ותשכבי לנוח
קחי אופלטגין והכל יהיה בסדר
מחזור מהנה
קחי אופלטגין והכל יהיה בסדר
מחזור מהנה
אני אחדד עכשיו אם הכאב הןא באמצע ורק שאת זזה, לזאת שמעלי לשכב בכאבי בטן זה לא כדאי כי זה גורם לכאבים ( האברים במתיחה ), מומלץ לשבת בלי לעשות כלום עדיף כורסא נוחה ואם את אומרת שזה באמצע הבטן זה בקיבה כנראה באמת הרעלת מזון אם עדיין לא יעבור את חייבת ללכת לרופא, לשלול כמה דברים בעיקרון אם זה לא פעם ראשונה ויש לך בתדירות גבוה יש מצב שזה או אולקוס או חיידק ולכן תלכי לרופא או שפשוט אולי זה בגלל המחזור ועדיין רצוי לבדוק אבל פחות בדחיפות, באופן כללי אם זה כאב שחוזר על עצמו נגיד כל חודש וכאלה אז לכי לרופא כמה שיותר מהר, ואם הכאב הוא חד והוא ממש ממוקד או שהוא נמשך לשעות ארוכות בלי הפסקה ובלי שעוצמה משתנה כדאי מאוד להתקשר למוקד אחיות בקופת חולים שלך ולדבר איתם ואם יראו לנכון את תלכי למיון.
אנונימי
^ ולתשובות שלי יש מקור מידע די רחב ( עשיתי 5 יחל בביולוגיה עם הרחבה באוטונומיה והרחבה לאברים פנימיים ) רצוי לבדוק אני מבין לגמרי את הסיטואציה שאת נמצאת בה ואני יודע שאת סובלת ומתה מכאבים ואם אופטלגין לא יעזור אז את חייבת להתקשר למוקד אחיות לקבל הפניה למיון
אנונימי
באותו הנושא: