20 תשובות
לא "מקובלת" אנחנו לא ביסודי
אפשר לומר שהיד שלי במקובלים אבל שער הגוף לא
אנונימי
מי מכיר אותי בכלל
לא, וגם לא באלי עדיף להיות בנורמלים ולא בערסיידה
תאמת בלי להשמע שחצנית או משהו כן,מאוד אפילו
בכלל לא, וזה לא מעניין אותי גם. בעבר כן, (ביסודי) אבל בתיכון כבר לא.
לא ואני שמחה שכך
אני בכלל לא
אין אצלנו מקובלים ולא מקובלים...
דבר ראשון סוקה מה אנחנו בכיתה א ולא אין לי חברים בלאט
לא מקובלת אבל גם לא שנואה
אני לא יודעת אם מובלת אבל יש לי מלא חברות
מבחינתי אין דבר כזה כבר זה היה ביסודי אני כבר לא ביסודי ואחרכך כבר לאף אחד לא אכפת מזה
מרגישה ככה חברותית והכל ועם הרבה חברים אבל רק שתדעי שזה ממש לא פרמטר כזה חשוב בחיים (שיהיו לך הרבה חברים) כי תאכלס אני לא בתקופה טובה בחיים, כיף לי בהפסקות ובכיתה אבל תמיד יש צרות אחרות אז אל תחשבי שחיים של אחרים טובים משלך כי יש להם מלא חברים, זה ממש לא נכון
ממצי יש דבר כזה "מקובלת" אנשים אנחנו ב2021 לעזעזל!
אולי השאלה הייתה צריכה להיות אם יש לכם הרבה חברים בשכבה או לא... אבל מקובלת? זה מטומטם לכל אחד יש חברות בשכבה זה תלוי כמה וזה גם לא אכפת כמה בעיקרון כל חברה שיש לך זה מספיק!
וואלה כן אני הבן אדם הכי מוכר בשכבה בגלל אחי אז כולם מכבדים אותי כזה אבל זה לא כיף כי זה לא בגללי
אנונימי
אני מקובלת באינטרנט, בשביל השכבה אני טובה מידי
עדיין משתמשים במושג הזה?
לא,וטוב שכך כל ה"מקובלות" פרחות מושפעות שותות ומעשנות בסטי את בת 14 מעדיפה להישאר בהפסקות עם החברות שיש לי וטוב שכך
וואי אני חייה בעיר של ערסים.
כל אחת פה צאחלה פרמיום-
שמות לי אודם על הלחיים ועושות לי דאק פייס עם כובע הפוך-