15 תשובות
יאלה פרח
שואל השאלה:
כן אבל איך לרשום את האני im today morning? זה נראה לי מוזר
כן אבל איך לרשום את האני im today morning? זה נראה לי מוזר
אפדר להגיד גם
i'm this morning
i'm this morning
me, today in the morning
אם הבנתי את ההקשר
אם הבנתי את ההקשר
מה ששום דבר כאן ענתה זה מה שאתה מחפש
send me nudes
זה התרגום שאתה מחפש
זה התרגום שאתה מחפש
תקשיבו לאדר קשוח הוא יודע על מה הוא מדבר
אני בת.חשבתי אנשים מבינים את זה כשאני כותבת נקבה בשם שלי
אבל כן תקשיב לי טוב טוב כולם משקרים לך פה
כשאתה דרך הטלפון רואים את השם במלואו ובבירור מוחלט
אה וגם כי אני קצת עצלן לקרוא את הכל
אופציה הרבה יותר נכונה דקדוקית ^
me today in the morning
today morning
אנונימית
טודי מורנינג
באותו הנושא: