4 תשובות
צריך תואר בקרימינולוגיה אבל זה לא עוד צריך הכשרה לשוטר אימונים צריך גם לעבור מבחנים בבית ספר לשוטרים בבית שמש אתה צריך לעבוד כשוטר כמה שנים נראה לי בשביל שיקדמו אותך לחוקר או שזה שונה
אחרי זה שאתה היית שוטר כמה שנים ויש לך ידע במשטרה אחרי זה מכשירים אותך להיות חוקר
והקורס של החוקרות הוא 29 שבועות במכללה לשוטרים בבית שמש
https://www.police.gov.il/join/investigation (פה מפרטים לך יותר)
באותו הנושא: