5 תשובות
זה מעולה למה להפסיק
רק לא חיוך מוגזם ליד ילדים קטנים כי יחשבו שאתה פדופיל
זה טוב לחייך
לדעתי אל תפסיק לחייך , גם כן פשוט מפסיקים לחייך, כמובן שזה קשה ולא מובן מאליו אך אין קסם או טריק שיעזור לך יותר מזה , תיעזר בחבר או בן משפחה והזמן יגיד את שלו.
שואל השאלה:
כן אבל אני מחייך בלי שום קשר למה שקורה סביבי
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא מבין מה ככ טוב בזה שאני סתם מחייך
לא יודע זה קצת מוזר,לא?
אנונימי