5 תשובות
זה מעולה למה להפסיק
רק לא חיוך מוגזם ליד ילדים קטנים כי יחשבו שאתה פדופיל
רק לא חיוך מוגזם ליד ילדים קטנים כי יחשבו שאתה פדופיל
זה טוב לחייך
לדעתי אל תפסיק לחייך , גם כן פשוט מפסיקים לחייך, כמובן שזה קשה ולא מובן מאליו אך אין קסם או טריק שיעזור לך יותר מזה , תיעזר בחבר או בן משפחה והזמן יגיד את שלו.
שואל השאלה:
כן אבל אני מחייך בלי שום קשר למה שקורה סביבי
כן אבל אני מחייך בלי שום קשר למה שקורה סביבי
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא מבין מה ככ טוב בזה שאני סתם מחייך
לא יודע זה קצת מוזר,לא?
אני לא מבין מה ככ טוב בזה שאני סתם מחייך
לא יודע זה קצת מוזר,לא?
אנונימי
באותו הנושא: