5 תשובות
"בלי חפירות"
סתם סתם בצחוק אל תפגע.
תנסה לחשוב על דברים אחרים ותחשוב על הצדדים הרעים שבה
סתם סתם בצחוק אל תפגע.
תנסה לחשוב על דברים אחרים ותחשוב על הצדדים הרעים שבה
שמע בנות הן שטן
מניסיון ובתור בת
הן ינסו לגרום לך להתבלבל והן לא באמת יגידו לך מה הן רוצות
הן יהפכו אותך למשהו רק כשבא להן
כמובן שלא כולן ככה , אבל לפי איך שתיארת את זה
זה מה שהיא מנסה לעשות.
אם אתה כבר במקום טוב ואתה חושב שלדבר איתך יערער את המקום הטוב שאתה נמצא בו
אל תלך .
מניסיון ובתור בת
הן ינסו לגרום לך להתבלבל והן לא באמת יגידו לך מה הן רוצות
הן יהפכו אותך למשהו רק כשבא להן
כמובן שלא כולן ככה , אבל לפי איך שתיארת את זה
זה מה שהיא מנסה לעשות.
אם אתה כבר במקום טוב ואתה חושב שלדבר איתך יערער את המקום הטוב שאתה נמצא בו
אל תלך .
זו הדרך הכי רעילה ביקום אבל עזרה לי מלא להתעלם לגמרי להתעלם ולהדחיק כול מחשבה ורגש שיש לך אליה אתה מרגיש שאתה מתרגש מהודעה או משהוא כזה שחק אותה לגמרי אדיש ובסוף תהיה באמת אדיש
אנונימית
לסנן אותה שהיא רוצה להיפגש תגיד שאתה לא יכול כי אתה נפגש עם מישהי אחרת אל תענה על ההודעות שלה ישר אחרי יום תענה לה אשמח לפרח מקווה שעזרתי
מבינה אותך זה לגמרי מבאס, זה ממש יפגע בה כנראה אם תעשה את זה אבל רק שתדע. ונכון זה פגע בזה שהיא לא רצתה אותך אבל כנראה שמההתחלה היא לא הייתה מעוניינת ואני לא חושבת שזה עושה כל אחת מרושעת אם היא לא אוהבת מישהו. אבל במידה ואתה באמת לא מעוניין להמשיך בקשר:
- לענות להודעות שלה רק אחרי כמה שעות
- לא לענות לשיחות טלפון ואז אחרי כמה שעות לאמר שעשית משהו (תמציא דברים)
- בנוסף ללענות אחרי הרבה זמן גם תענה יבש, במקום הרבה חח תעשה 2/3 או שבכלל לא
- לענות להודעות שלה רק אחרי כמה שעות
- לא לענות לשיחות טלפון ואז אחרי כמה שעות לאמר שעשית משהו (תמציא דברים)
- בנוסף ללענות אחרי הרבה זמן גם תענה יבש, במקום הרבה חח תעשה 2/3 או שבכלל לא
באותו הנושא: