7 תשובות
טוסט
ושתי קערות קורנפלקס
ושתי קערות קורנפלקס
לחמניה עם חביתה
פתיתים ושניצל
ארוחת ערב עדיין לא אכלתי
פתיתים ושניצל
ארוחת ערב עדיין לא אכלתי
קובות ועוגה
אני יודעת שזה כלום אבל לא היה לי כוח לקום עד איזה 2 בצהריים
אני יודעת שזה כלום אבל לא היה לי כוח לקום עד איזה 2 בצהריים
פיצה וכמות מכובדת של מסטיקים
פיתה עם שניצל
פיתה עם שוקולד , אורז ותירס
בוקר: שלושה קוראסונים עם שוקולד
צהריים: מרק עוף וקציצות עם פירה
בערב: טוסט וסלט
נשנשתי בין לבן סניקרס וגלידה.
צהריים: מרק עוף וקציצות עם פירה
בערב: טוסט וסלט
נשנשתי בין לבן סניקרס וגלידה.
באותו הנושא: