5 תשובות
אם יש דרך שאולי את יכולה לתקן אז תנסי
אם לא תמשיכי הלאה
אם לא תמשיכי הלאה
שואל השאלה:
אין לי דרך לתקן
ולא עשיתי שום דבר ביקשתי גם שיסביר לי מה עשיתי והוא לא מוכן
הוא פשוט רוצה שננתק קשר ואני מרגישה כל כך רע עם עצמי
ומפחדת שאעשה ככה למישהו אחר ויהיה אותו דבר
אין לי דרך לתקן
ולא עשיתי שום דבר ביקשתי גם שיסביר לי מה עשיתי והוא לא מוכן
הוא פשוט רוצה שננתק קשר ואני מרגישה כל כך רע עם עצמי
ומפחדת שאעשה ככה למישהו אחר ויהיה אותו דבר
אנונימית
זה לא יהיה ככה עם מישהו אחר
מה שכן יכול להיות קרה איזה משו שגרם אין משו אחר
מה שכן יכול להיות קרה איזה משו שגרם אין משו אחר
שואל השאלה:
באמת שלא קרה כלום
אני אתן לו להירגע כמה ימים ואשאל שוב מה קרה..
באמת שלא קרה כלום
אני אתן לו להירגע כמה ימים ואשאל שוב מה קרה..
אנונימית
כל עוד לא עשית משהו כמו בגידה וזה...אז אין לך סיבה להרגיש אשמה! ואת צריכה להתקדם ...בן אדם שוויתר עלייך לא שווה את המאמץ שלך
אנונימי
באותו הנושא: