10 תשובות
כן מאוד
ברור גם כם אני אעבור הלאה זה תמיד יציק
האקס שלי במקרה הוא אחרי שנפרדנו נהיינו החברים הכי טובים .. וגם כאב לי נפשית בעיקר כשהוא היה עם מישהי אחרת
התחלתי לקנא וזה התחיל להעיק , ואז הילדה שאני הכי שונאת בעולם יצאה איתנו ביום שהוא בא לבקר ( הוא עבר לעיר אחרת ) .. אז ביום הזה אני והוא רבנו
התחלתי לקנא וזה התחיל להעיק , ואז הילדה שאני הכי שונאת בעולם יצאה איתנו ביום שהוא בא לבקר ( הוא עבר לעיר אחרת ) .. אז ביום הזה אני והוא רבנו
בטח, ברור שזה כואב. אבל יאללה זה עובר..
ברור שזה כואב זה קורה לכולם אבל זה עובר צריך להשתקם אלוקים לא מביא לך צרה שאת לא יכולה לעמוד בה. ואם הוא עשה לך את הניסיון הזה זה כי את חזקה דיו בשבי לעמוד בכאב הזה.
בהצלחה
בהצלחה
אם את מבינה שהוא לא באמת שלך והאחד שלך מחכה לך זה פחות יכאב לך
עדיף לנתק קשר
באותו הנושא: