8 תשובות
שלילי, לא מסכים, יש אנשים שחיים בסדר גמור ללא חיי חברה
כן. אני חושבת שבני אדם לא יכולים להיות הרבה זמן לבד. אני חושבת שזה יכול להכניס לדכאון וכל מני. וחברה זה תמיד נחמד. (כמובן עם אנשים שבא לך להיות איתם)
כן
בן אדם כן צריך שיהיה לו חיי חברה לא כל חייו אבל בחלק מחייו הוא צריך
ברור.
אני לא חושב שבדידות ארוכה עשתה איי פעם טוב למישהו.
חוץ מנזירים או לא יודע
אני לא חושב שבדידות ארוכה עשתה איי פעם טוב למישהו.
חוץ מנזירים או לא יודע
תלוי,אני רגילה להיות בלי אנשים כבר 7 שנים בערך אין חברים
אנונימית
יש כל מיני אנשים. יש אנשים שאוהבים וקל להם להתבודד ויש אנשים שזה באמת מכניס אותם לדיכאון. כשהתחיל החופש כולם ניתקו איתי קשר והיה איזה שבועיים שבהם לא פגשתי אף אחד וזה פגע בי ככ בנפש התחילו ליי הפרעות שינה, התקפי פאניקה, ירידה משמעותית במשקל וסממנים של דיכאון שמתפתח. ועד עכשיו אני מנסה להתאושש. בדידות באמת יכולה לפגוע מאוד ,אבל לא בכולם. טכנית אני עדיין מאוד בודדה אני בדיוק באותו מצב אני פשוט התרגלתי לזה ומצאתי אופטימיות. כנראה עניין של דרך חיים
אנונימית
כן אבל גם לא
באותו הנושא: