8 תשובות
אתה מתכוון מתי? מאי - סוף יוני תקופה טובה 20.6- עכשיו תקופה רעה
אנונימית
הכי טובה כנראה עם חברים מהיסודי או מהחטיבה כשנהנו והכי גרועה זה כנראה בכיתה ה
תקופה טובה גיל 0-5
תקופה מזעזעת7-10
זהו עכשיו זה כזה מבולבל כזה כי בסדר לי אבל לא
תקופה מזעזעת7-10
זהו עכשיו זה כזה מבולבל כזה כי בסדר לי אבל לא
הכי טובה זה עכשיו
הכי רעה זה כל 2021 חוץ מעכשיו
הכי רעה זה כל 2021 חוץ מעכשיו
התקופה הכי טובה זה היה בחטיבה כי היה ממש כיף וגם חופש גדול אחד ששינה לי את כל הביטחון ומאז השתנתי לטובה
והתקופה הכי רעה זה בתיכון כי זה היה סבל ממש
והתקופה הכי רעה זה בתיכון כי זה היה סבל ממש
התקופה הכי טובה זה מגיל 0 עד 13 והכי רעה זה מ15 14 ככה עד עכשיו
הכי טובה זה שהייתי בת 7 והרעה היא עכשיו
לא זכור לי תקופה טובה, תקופה רעה- אוגוסט 2020-אפריל2021
באותו הנושא: