6 תשובות
הכסף לא שווה את זה, תסבירי לה שיש לך גם עבודות מהביה"ס שתכננת לעשות בזמן הזה אז את יכולה רק עד ארבע
שואל השאלה:
אז לא ללכת? אין לי כוח ואני באמת מותשת אבל זה לא חבל
אז לא ללכת? אין לי כוח ואני באמת מותשת אבל זה לא חבל
אנונימית
עם את רוצה ללכת תקחי את העבודות לשם עם לא תקחי חברה שרוצב שתחליף אותך בארבע או שפשוט תגידי אני לא יכולה קבעתי דברים
שואל השאלה:
אמרתי שקבעתי דברים.. עשיתע טעות?
אמרתי שקבעתי דברים.. עשיתע טעות?
אנונימית
לדעתי תתייעצי עם אמא הכי טוב... תלויי כמה את צריכה את הכסף לי נגיד איו עבודה אז אני ממש מקנאה בך שיש לך למי לעשות בייביסיטר ולהרוויח. מה שמרגיש לך לנכון
אה ראיתי עכשיו שכתבת - עשיתי טעות ? לא יפה שלי תיהי בטוחה בעצמך אם את מספיק טובה אז הם יקחו מישהי אחרת ואז ימשיכו כרגיל איתך לא בטוח שזה יקרה אבל תיהיה שלמה עם עצמך זה הכי חשוב. תנשמי עמוק רק עבודה ומותר לך לנוח גם אם הם אח''כ יבקשו אותך שוב או לא את עשית מה שמרגיש לך