10 תשובות
אני דתייה ואני גם יכולה ללבוש שורט וגופיה זה ממש לא קשור לבגדים, הבגדים לא עושים אותך מי שאתה
אני דתיה, ואני חושבת שכל אחת תלבש מה שטוב לה ומה שנח לה איתו.
אני לא מעל אף אחת, אני מתלבשת לפי האמונה שלי.
מי שראית בפור יו סתם לוקחת את הדת למקום הלא נכון
כי הדתייה עושה את רצון קונה, ומי שהיא לא דתייה - לא.

כי הדתייה מכבדת את עצמה בלבוש שלה, ומישהי שהיא לא דתייה, לרוב לא.
ממתי בנות שלא מתלבשות צנוע מרגישות לא בנוח להסתובב ככה ברחוב?
אני מתלבשת ב"ה צנוע וזה לא שאני מרגישה מעל בנות אחרות פשוט את כנראה פחות בטוחה בדרך שלך ובגלל זה מרגישה לא בנוח..
מי שלבושה כמו בת של מלך שווה יותר ממי שלבושה כמו בת של סרסור

ולא אמרתי שאת לבושה ככה אז אל תכניסו לי מילים אמרתי למה דתיה שווה יותר

בלי קשר לזה שהיא מקיימת רצון אלוקים וזה
שואל השאלה:
מה ? תגידי את שפוייה? מי אמר שאת אמרת את זה אמרתי שליטרלי ראיתי את זה בפוריו מה ישלך ואת מוזמנת להמשיך לחנוק את עצמך עם שרוולים ארוכים באמצע אוגוסט בזמן שאני אלך עם גופיה ויהיה לי כיף
אנונימית
ממש לא הם לא מעל ואני דתי וגם אם יש חלק שחושבות ככה זה לא כולן
בדרך כלל הן בעצמן חודש לפני הלכו ככה, אז לא נראה לי שהן מחשיבות את *עצמן* יותר, סביר להניח שרק את הלבוש.
אני דתייה ואני חושבת שאנחנו בדיוק אותו דבר ולכל אחד יש זכות ללבוש מה שנוח לו
בוודאי שאדם שעושה את רצון האלוקים - הוא אדם טוב יותר.
כל יהודייה - מחוייבת להתלבש בצניעות, בדיוק באופן שבו היא מחוייבת לשמור שבת.
אלו חוקים, ומי שעוברת עליהן, היא בוודאי פחותה מחברתה.
אנונימי