3 תשובות
את יכולה להתייעץ עם אחות אמא או חברה שמבינה בתחום, שתמליץ לך על בגדים יפים, איפור וכאלו. בהצלחה!
את יכולה לשים לק אם את רוצה, אולי להתאפר או לשנות סטייל, בכל אופן אני בטוחה שאת יפה כמו שאת, לא משנה עד כמה "נשית" או "מטופחת" את, העיקר שתרגישי בנוח עם עצמך :)
קחי יום אחד בשבוע שהוא דיי ריק ונוח לך תמיד, ובאותו היום תעשי לעצמך גבות שפם לק ומקלחת, תקני בושם טוב ואיכותי ותקני איפור בסיסי כמו קרם פנים מייקאפ פודרה מסקרה סומק שימר ואודם/ גלוס ותתחילי להיתאפר כל יום, אם את לא יודעת לעשות שפם גבות לק ולהיתאפר כנסי ליוטיוב את תלמדי בקלות, זה גם כייף ללמידה, אם את מפחדת מהגבות והשפם לעצמך אז פשוט תקבעי תור ביום הזה הריק בהצלחה ;)