7 תשובות
מעולם לא שמעתי על זה
לא אומרים רגיל גם לאחר חצות?
שואל השאלה:
לא יודעתת
אני באמת מתוסבכת עם זה
מה זה רגיל?
אנונימית
לפי התנך אין דבר כזה חצות זה שקיעה וזריחה
זה רק סטיגמות כאלה
יש מחלוקת אם אומרים אחר חצות בברכה
- אני לא אומר (הרב עובדיה בעצמו כן היה אומר - אך כל אחד ייכול לבחור)
אנונימי
ולשאלה - זה בסדר מה שאת עושה.
אנונימי
אחרי חצות-אומרים הכל רגיל, אבל מורידים את מה שבסוגריים....
הרב עובדיה פסק לומר גם אחרי חצות כרגיל