7 תשובות
כן אין ממש מה לעשות עם זה
בשעה שברא הקב"ה את אדה"ר, נטלו והחזירו על כל אילני גן עדן, ואמר ליה, ראה מעשי כמה נאים ומשובחים הן, וכל מה שבראתי בשבילך בראתי, תן דעתך שלא תקלקל ותחריב את עולמי, שאם תקלקל אין מי שיתקן אחריך, [הדא היא דכתיב ראה את מעשה האלהים כי מי יוכל לתקן את אשר עותו]
אנונימי
שואל השאלה:
את האמת שיש
צריך יותר למחזר
לייצר פחות פלסטיק
להשתמש בפחות פלסטיק
לבזבז פחות אנרגיה
שואל השאלה:
וואו אנונימי
חזק טוב שלך
אני פשוט ישחק מיקמק ויאכל סופגניות עד שהעולם יהרס
שואל השאלה:
כן יאללה אני אחזור לכיתה ג' ואשחק מיקמק
שואל השאלה:
תכלס צודק מדינות של מיליארדי אנשים מייצרות פי מיליארדים זבל מכל מדינה אחרת ורק הדרדרות את ההתחממות
פשוט נורא