16 תשובות
אז ארץ ישראל לא הייתה מוקמת, ואנחנו לא היינו חיים
לא היה עם יהודי קסם
לא היינו קיימים...?
העולם היה מושמד יחד איתו
שואל השאלה:
אז העם היהודי לא היה קיים זה לא ביג דיל האנשים חייבים לדעת איפה לשים את הגבולות שמשבחים את ארץ ישראל כאילו אין מחר
אז העם היהודי לא היה קיים זה לא ביג דיל האנשים חייבים לדעת איפה לשים את הגבולות שמשבחים את ארץ ישראל כאילו אין מחר
אנונימי
לא היו עגבניות שרי וכולם היו מתקלחים במים קרים
הדת לעולם לא יכולה להיות מושמדת. יהודים לא חיו רק בפולין ובגרמניה הם חיו גם במרוקו ובעוד אלפי מדינות אחרות. והקב"ה הבטיח לנו כבר שהוא לא ישמיד אותנו לעולם ככה שזה בלתי הגיוני
במקום להתעסק בשאלות של "למה היה" ו"אם היה"- בואו נתעסק בשאלות של "מה יהיה??", נפעל כדי שיהיה טוב ושלא נגיע שוב למקומות כאלו יותר, ולא נתקע בעבר
אנונימית
כעיקרון, היטלר רצה לעשות לערבים מה שעשה לנו אחרי ש"יסיים" איתנו, אז רוב הסיכויים שרק הגזע 'החזק' היו קיימים והעולם היה יוצא מאיזון
שואל השאלה:
אנונימית
את צודקת מאוד מבחינת דעה אבל לדעתי זה לא קשור לפה ולא לעניין
אנונימית
את צודקת מאוד מבחינת דעה אבל לדעתי זה לא קשור לפה ולא לעניין
אנונימי
שואל השאלה:
כן נכון
יפה אתה בכיוון הנכון לעבר השקפתי אם היה אלוהים זה כבר סוגיה אחרת
כן נכון
יפה אתה בכיוון הנכון לעבר השקפתי אם היה אלוהים זה כבר סוגיה אחרת
אנונימי
ישראלים, ופרט יהודים המציאו הרבה דברים. נכון שזה שאלה היפותטית אבל יהודים היו גם בארצות ערב,
וגם באמריקה כך שזה שאלה קצת לא הגיונית.
וגם באמריקה כך שזה שאלה קצת לא הגיונית.
גם אם היה נשאר יהודי אחד עלי אדמות ניתן היה לומר שעם ישראל חי
שואל השאלה:
yanyo
חלאס להתחכם איתי עם משפטיי קש של ילדים בגן
yanyo
חלאס להתחכם איתי עם משפטיי קש של ילדים בגן
אנונימי
מה גורם לך לחשוב שהתחכמתי? להפך, התייחסתי לשאלתך במלוא הרצינות. כך כתוב בספרים הקדושים. אפרט: יש הבדל בין כלל לפרט. השמש למשל אינה אוסף הקרניים היוצאות ממנה. לכן גם אם יהיה מעונן, ותראה רק קרן אור אחת, זה לא יבטל את מציאות השמש. עם ישראל הוא ישות רוחנית (אמר רבי עקיבא: חיה אחת עומדת ברקיע ושמה ישראל, וחקוק על מצחה ישראל...), והגילוי שלה עלי אדמות הוא ביהודים, אפילו ביהודי אחד. לא ניתן להשמיד ישות רוחנית כשם שלא ניתן לכבות את השמש.
באותו הנושא: