10 תשובות
כולל אלו שיורדים בצחוק?
בתור כהה יותר ירדו עליי לבנים
אנונימית
יותר ירדו על כההי עור שחבר אשכנזי אומר בדיחה גזענית הוא מהסס כי הוא מפחד זה דווקא חמוד כי עכשיו חושב שאנחנו כמו השחורים שקופצים על מישהו שהוא אומר ניגה והחברים השחורים שלי כולל אני יורדים על הצבע שלנו סתם בצחוק
מה מצחיק בלרדת על צבע עור של אחרים אני בחיים לא אבין
אנונימית
תמני אתה לא כהה עור סורי על ניפוץ האשליה
וגם מי נתן ךך רשות להגיד ניגה ידבע
אנונימית
אני כהה עור, אולי לא כמו האתיופים אך עדיין כהה עור

מי נתן לך רשות להגיד ניגה?את משתמשת במשהו שנועד לכנות אנשים מסוג הצבע שלך עבדים ואת משתמשת במילה הזאת בתור אחי
אל תקרא לי אחי ואתה לא כהה עור
תימנים הם לבנים
אל תגיד את זה זה מעליב אנשים
וזה לא נועד לכנות אנשים אתיופים זה מילת גנאי לאפרו אמריקאים ואני חצי אפרו אמריקאית
ואני לא משתמשת במילה הזאת הסברתי לך לא להגיד את זה שלום ואל תבוא לי בחלום
אנונימית
ברור שאתיופים בהירים
ללבנים שגזענים
כל שחור בהיר או כהה הוא נחות בשבילם
^תימנים הם לא לבנים אחותי
אנונימית
^^הצחקת
את לא משתמשת אבל את תופסת עלייה בעלות, אז אני כן משתמש וחבל שאין חוק שאוסר עליי מצער בשבילך
אני כן יורדת על אלו שיותר כהים ממני אבל זה בצחוק אני לא באמת מתכוונת לזה אני בכלל רוצה להיות יותר כהה ממה שאני עכשיו
אנונימית