45 תשובות
בת כמה את?
כי אולי זה בגלל הגיל שלך
לא
לול אין קשר
חברה שלי שותה כבר המון זמן חלב סויה והיא שטוחה ממש
אז אין קשר
שואל השאלה:
^^^^
13
אנונימית
אז אני לא חושבת שזה קשור לסויה, את פשוט בגיל שהחזה גדל
אין קשר - זה מיתוס.
את בת 13, זה פשוט הגיל שהחזה גדל בו, לכולן.
ממש לא קשור לחלב
טוראדורה ._.
אבל אין קשר זה גיל שהחזה מתפתח
זה הגיל שהחזה גדל בו, אין קשר לסויה
אין קשר לגדילת חזה
אך בסויה כן יש הורמונים, לא נשיים ולא גבריים בהכרח , פשוט הורמונים. (לכן אסור לילדים מתחת לגיל 9 לאכול הרבה סויה ולא מומלץ על ידי רופאים)
אבל לא, אין קשר
בתור טבעונית שאוכלת הרבה מאכלים עם סויה ושותה חלב סויה החזה כן גדל לאחרונה אבל לא בטוחה שבגלל זה. זה כנראה תהליך הגדילה שלך, זה לא בהכרח רע
ואיי חח לא קשור בכלל.. חזה לא גודל.. סתם כך אחרי גיל ההתפתחות. אלא אם כן זה הריון.. או לפני מחזור או אחרי אבל בגדול.. נשאר בגודלו.. הוא יכול לרדת.. אם מרזים.
אנונימית
לא
זה מיתוס שמבוסס על העובדה שחלב סויה מכיל אסטרוגן (אסטרוגן הוא הורמון גדילה נשי). אולם סוג האסטרוגן של חלב הסויה מכיל אסטרוגן צמחי ולא ניתן להמיר אותו לסוג האסטרוגן התואם את גוף האדם.
אני רצה לקנות אמאלה חלום שלי
לא, אין שום קשר
לא זה לא קשור לצערי
לא, זה סתם מיתוס
אני שנים על סויה ואין שינוי בחזה
ביאסתם אותי בתגובות נו
בגיל הזה החזה גדל לי במידה, אז זה הגיוני אבל לא מהסויה
לדעתי בלי קשר חלב סויה פשוט טעים יותר
שמעתי על זה, אבל אני חושבת שזה חארטה
ועוד בהתחשב בגילך, זה הגיל שהחזה עדיין צומח
זאת רק ההתחלה של גיל ההתבגרות
במילא רציתי לנסות ועכשיו בכלל
חחחחחחחח לא, בסויה יש פיטואסטרוגן שמאוד דומה במבנה שלו לאסטרוגן ובגלל זה המשך שנים רבות חשבו שזה אסטרוגן (שהוא הורמון נשי).
אני אוכלת קובה ופתאום החזה גדל לי פי שניים, זה הגיוני?
ולשאלה, אני לא חושבת
אנונימית
אוף בדיוק קניתי אתמול חלב סויה חשבתי שיש לי תקווה
יש סיכוי שזה קשור ויש סיכוי שלא. את יכולה לבדוק או לשאול רופאים אם זה ככה, הם יענו לך יותר טוב מאנשים פה.
אנונימית
לא
אני שותה כבר שנה פלוס חלב סויה ושום דבר לא קורה זה שטויות
זה לא באמת נכון
אבל שאפו שאת שותה סויה ולא רגיל
הרבה יותר בריא
נראלי זה יותר קשור לגיל.. זה גיל התבגרות אז מן הסתם שזה יקרה לא חושבת שיש קשר לחלב שאת שותה
כן זה הופך גברים להומואים
אנונימי
חברות שמוכרות חלב סויה אחרי השאלה הזאת להיות כמו:
* stonks *
טבעונית כמעט שנתיים וחיה על חלב סויה ונתחי סויה וכל הדברים שקשורים לסויה וצר לי לבאס אבל ממש לא היה שינוי דרמטי בחזה
אנונימית
שאלה נהדרת, בזמנים עברו ארי (בן זוגו של הקיסר אלכס הקורקינט) נהג לשתות המון חלב בגלל חוות הפרות המכורות לויטמיצ'יק שהיתה להם בחצר, לאחר שנים ארי נכנס להריון וגילה שהגבעתיים שלו הגיעו עד פתח תקווה, הוא הלך לרופא השבט שסיפר להם שביבי עוד לא נולד, ומיד לאחר מכן ארי מת מדום לב.
תוצאה, ביבי.
אליהו כהן מורה להיסטוריה
חלב רגיל הרבה יותר בריא עדיף להחליף לפי מה שהבנתי סויה זה ממש לא בריא
לא קשור את בגיל שהחזה שלך מתפתח
ass licker^
מאילו בחינות אתה חושב שחלב פרה עדיף על פני חלב סויה?
חלב פרה מלא בהורמונים ובאנטיביוטיקה.
חלב סויה מכיל פיטואסטרוגנים שהוכחו כמאוד בריאים ואפילו מפחיתים את הסיכוי לחלות בסרטן, בעוד שחלב פרה עושה בדיוק את ההפך.
פרסומת סמויה לחלב סוויה
אנונימית
^^^ איך אפשר להגיד שחלב רגיל זה בריא יותר??
חלב רגיל זה חלב אם של פרה!! והאמת היא שבכלל לא נועדנו לשתות את זה! הבעל חי היחיד בעולם שזה בריא בשבילו זה עגל , לא בן אדם.
סויה זה מהצומח וזה כן מתאים לגוף שלנו אז זה גם יותר בריא
אנונימית
אפילו אם באמת היו בסויה הורמונים שמגדילים את החזה אז מה תגידו על חלב פרה? בזה אין הורמונים בכלל?
אנונימית
בסויה יש הורמון נשי זה נכון
אבל בגלל שאת אישה וההורמון הזה כבר קיים אצלך אז אצלך לא ישפיע על שום דבר אבל לגברים למשל שאוכלים הרבה סויה עלול לגדול טיפה החזה
אז או שאת מדמיינת או שפשוט גדל לך החזה מהתפתחות
אתם באמת חושבים שבחלב סויה יש הורמונים ובחלב פרה אין בכלל?? פרה שמייצרת חלב ישר אחרי ההריון וגם נותנים לה עוד הורמונים בשביל שתייצר עוד יותר חלב ! איך נראה לכם הגיוני שבסויה יש יותר??
אנונימית
אני אוהבת מאד דגים אבל אני לא אוכלת מלא כאילו מתי שיוצא שזה כל שבת אני פשוט אוהבת אז אני אוכלת בתאבון ואמא שלי פעם אחת אמרה לי בגלל זה יש לך חזה.... לא יודעת לא שאלתי אותה ממש אבל יכול להיות שדגים עוזרים
אנונימית
אם כבר חלב פרה יגרום לציצי שלך לגדול יותר כי יש שם הרבה הורמונים
זה הגיל