11 תשובות
הגיוני אבל תוריד את ה"לי" זה נשמע כאילו אתה מוריד מעצמך קצת
שואל השאלה:
כן אבל להוסיף לי...
אנונימי
שואל השאלה:
מה אני יכול להגיד לה שהיא ממש תרגיש מוחמאת ובעננים
אנונימי
תגיד משהו שבא ממך לא משהו שאתה מעתיק ממישהו שאומר לך להגיד את זה
שואל השאלה:
אבל אני לא יודע מה לאמר שתרגיש טוב
אנונימי
אתה יכול להחמיא לה על העיניים שלה, ועל השיער שלה, ועל היופי שלה.

לפעמים אני כותבת למישהו :
אני יכולה להסתכל בעיניים שלך שעות, לשקוע בהן ולצלול בהן. ועם הפנים האלו - חלקות כמו דבש והשיער השופע שמזכיר את הגל...

ועוד הרבה מחמאות עם כוונה :)

הרגשתי פרפרים שכתבתי את זה למישהו, ועבר בו צמרמורת בגב והוא הסמיק. וזו הרגשה כל כך נעימה להחמיא למישהו באמת מהלב, ולא לאו דווקא באפקט המיני - אלא באמת ❤ :)
שואל השאלה:
כןן זה מושלם אלפי תודות ימלכה
אנונימי
באהבה :)
ובהצלחה
כן כי למה לא אני לא רואה בעיה בלהגיד "את יפה"
מאוד הגיוני