11 תשובות
הגיוני אבל תוריד את ה"לי" זה נשמע כאילו אתה מוריד מעצמך קצת
שואל השאלה:
כן אבל להוסיף לי...
כן אבל להוסיף לי...
אנונימי
שואל השאלה:
מה אני יכול להגיד לה שהיא ממש תרגיש מוחמאת ובעננים
מה אני יכול להגיד לה שהיא ממש תרגיש מוחמאת ובעננים
אנונימי
תגיד משהו שבא ממך לא משהו שאתה מעתיק ממישהו שאומר לך להגיד את זה
שואל השאלה:
אבל אני לא יודע מה לאמר שתרגיש טוב
אבל אני לא יודע מה לאמר שתרגיש טוב
אנונימי
אתה יכול להחמיא לה על העיניים שלה, ועל השיער שלה, ועל היופי שלה.
לפעמים אני כותבת למישהו :
אני יכולה להסתכל בעיניים שלך שעות, לשקוע בהן ולצלול בהן. ועם הפנים האלו - חלקות כמו דבש והשיער השופע שמזכיר את הגל...
ועוד הרבה מחמאות עם כוונה :)
הרגשתי פרפרים שכתבתי את זה למישהו, ועבר בו צמרמורת בגב והוא הסמיק. וזו הרגשה כל כך נעימה להחמיא למישהו באמת מהלב, ולא לאו דווקא באפקט המיני - אלא באמת ❤ :)
לפעמים אני כותבת למישהו :
אני יכולה להסתכל בעיניים שלך שעות, לשקוע בהן ולצלול בהן. ועם הפנים האלו - חלקות כמו דבש והשיער השופע שמזכיר את הגל...
ועוד הרבה מחמאות עם כוונה :)
הרגשתי פרפרים שכתבתי את זה למישהו, ועבר בו צמרמורת בגב והוא הסמיק. וזו הרגשה כל כך נעימה להחמיא למישהו באמת מהלב, ולא לאו דווקא באפקט המיני - אלא באמת ❤ :)
שואל השאלה:
כןן זה מושלם אלפי תודות ימלכה
כןן זה מושלם אלפי תודות ימלכה
אנונימי
באהבה :)
ובהצלחה
ובהצלחה
כן כי למה לא אני לא רואה בעיה בלהגיד "את יפה"
מאוד הגיוני
כן
באותו הנושא: