7 תשובות
זה עובר מאוד מהר
גם אני עברתי את זה לא מזמן
תשכחי תנוחי , זה יעבור , אם זה לא עובר קחי אדוויל
אין הרבה מה לעשות, זה כואב בהתחלה אבל עובר בהמשך.
שואל השאלה:
אחרי החיסון השני יכאב יותר ?
אחרי החיסון השני יכאב יותר ?
אנונימית
את תהפכי להיות זומבי ריפ
כל אחד מקבל את החיסון אחרת אבל עוד כמה ימים זה יעבור לךך :)
באותו הנושא: