13 תשובות
עין גדי
אני רציתי להגיד מהברז
לכולם יש את אותו הטעם
עין גדי לא מרווה
נביעות
הכל אותו דבר בתכלס
אבל מי עדן זה היחיד שאנחנו קונים
מי עדן (לבקבוקים של נביעות יש טעם של עובש בזמן האחרון)
נביעות
כולם זה לא משנה איזה מים אני שותה.
לא יודעת לכולם יש את אותו הטעם
אם תרצה אין זה נביעות