12 תשובות
סיימתי בית ספר אז אין לי שום עבודה לחופש #גירלבוס
לא קיבלתי עבודות לחופש
תסבלו
תגיד תודה יש לי 30 עמודים ועוד לא התחלתי
אנונימית
אני גם לא עשיתי אין לי כוח
אני לא חושב שאי פעם הגשתי עבודה שקיבלתי לקיץ
נשבעת שמאז כיתה ו פשוט לא נותנים לי ואני רוצה לתרגל מתמטיקה אני מםחדת לשכוח הכל
עשיתי אבל אפילו לא חצי עדיין
הם לא נתנו לי דיי
חח לא קיבלתי עבודה לחופש וגם אם הייתי מקבלת אז זה לא משנה כי אני עוברת עיר ובדרך כלל אני לא עושה עבודות לחופש מוחעחעחעחע
(מי שלא הבין מוחעחע זה צחוק מרושע)
עבריין
אנונימי
מתוך עשרות אלפי התלמידים בארץ,
קשה לי מאוד להאמין שאת היחידה....

בכל מקרה, למה את מחכה?
תתחילי עכשיו. אל תמשיכי לדחות את העבודה, זכרי שהיא לטובתך והיא נועדה למען התרגול העצמי שלך, כדי שתתרגלי במהלך החופש ותבואי יותר מוכנה לקראת השנה.

בהצלחה!
רק אני חזר על העבודת קיץ פעמיים? (והיא ארוכה)