5 תשובות
חחח גם אבא שלי מאושפז
בדיוק היום הייתי אצלה, היא אמרה לי שאם אני צריכה אני יכולה להתקשר אלייה תמיד
תשלחי לה הודעה, זה לא משנה מתי היה לך טיפול. אל את צריכה אותה תתקשרי
תדברי איתה.
תדברי איתה
תדברי איתה, היא חייבת להיות איתך בכל מקום כי היא הפסיכולוגית שלך. אם היא לא זמינה יש פה מלא פסיכולוגים לא מוסמכים בסטיפס שממש חמודים וממש יכולים לעודד אותך :')
היי מוזמנת לפנות אליי