5 תשובות
לא עשיתי אבל לא נראה לי שכדאי לך
למה את צריכה לעשות בנייה ברגליים?
אחותי עשתה , לא ממליצה זה סתם יציק לך. עדיף לק גל
למה שמישהו יעשה בניה ברגליים?
אנונימית
לא
זה כמו להאריך ציפורניים ברגלים
זה כמו להאריך ציפורניים ברגלים
באותו הנושא: