23 תשובות
מחלות כולל הפרעות?
אנונימית
יש לי הפרעות לא מחלות
אנונימית
לא שידוע לי.
עדיין לא מאובחן אבל אני כן מטופלת פסיכיאטרית ורוצים לשלוח אותי לאשפוז(:
^ כמות הפעמים שאיימו לשלוח אותי לאשפוז וואו
אנונימית
הפסיכיאטר שלי מאיים לצערי^
יש לי המון הפרעות לולל אבל מחלה אממ דו קוטביות נחשב מחלה? הכוונה שינוי חד במצבי הרוח
דו קוטביות נחשב סןג של דיכאון נכון?
אני לא הכי בקיאה בנושא- סליחה אם טעיתי;;-;
כן יוהו אני אוטיסטית איזה כיף

*הלכתי לקבור את הראש בעציץ מנגו*
אנונימית
כמו שאמרתי שינוי חד במצבי הרוח בקטע ממש דרסטי אני יכול לצחוק איתך והכל ופתאום לבכות לולל
אה מקסים-
שואל השאלה:
אני אולי סכיזופרן מדברים איתי חייזרים ואני חושב שזה אמיתי
אנונימי
דרך אגב אני לא אותה אנונימית, לא ראיתי שהתכתבת עם הקודמת
אנונימית
ואיך אתה מתמודד עם זה?
שואל השאלה:
וואלה לא יודע מה לעשות כבר מרגיש די אבוד
לא יודע מה אמיתי ומה לא!
האם כול זה מצאות או דמיון
אם מצאות מה הם רוצים ממני
ואם דמיון איך למשיך אלה!
אנונימי
תראה את זה ככוח על טבעי זה מדהים בעיניי אומנם אני יודע שמה שאתה עובר מחרפן אותך וזו מחלה נפשית שהיא די גנטית אם אני לא טועה יש לי ריאליזציה זה הפרעה שנגרמת ברגע של לחץ / צריכת סם רפואי / חוסר שינה - זו הפרעה שגורמת לך לעולם להראות כאילו זה לא מציאות אומנם אתה יודע שזה המציאות אבל מבחינת ראייה חזיתית זה נראה כמו שאתה רואה בחלום אז אני יכול להבין לליבך
שואל השאלה:
קצת קשה לי לתמודד יותר
אני לא יודע מה לעשות ואיך
אנונימי
הלכת לאבחון? סכיזופרניה זו אבחנה רצינית, אם יש לך את זה צריך ללכת לטיפול פסיכיאטרי, יש כדורים שלוקחים לזה גם שיכולים ממש לעזור.
אני חושבת שדו קוטביות נחשבת הפרעה
אנונימית
כן יותר מדי
עם כמה הפרעות נפשיות.
הייתי מאושפזת בבי"ח פסיכיאטרי שבעה חודשים בערך.
אוסידי קליני קשה, הפרעת חרדה מוכללת, דיכאון מג'ורי חרדות מכל הסוגים