12 תשובות
כן גם אני לפעמים ככה:')
אנונימית
תמיד שאני בוכה אני בוכה איתו שאני שמח שמח איתו
שואל השאלה:
חשבתי שרק אני מרגישה מוזר
חשבתי שרק אני מרגישה מוזר
אנונימית
ברור, אני מדברת איתו כל פעם שאני מדליקה נרות, אני מודה לו על הכל! גם על הטוב וגם על הרע. על כל הבריאה כולה בכללי, אבל אני לא מרגישה משוגעת. אני דיי מתנתקת כשאני מדברת איתו.
אני לא מרגישה משוגעת חחח
וכן, אני מאמינה שכל מי שמאמין עושה את זה..
וכן, אני מאמינה שכל מי שמאמין עושה את זה..
כן
אבל אני לא מרגישה שאני משוגעת
אבל אני לא מרגישה שאני משוגעת
(אם את מרגישה משוגעת במהלך האקט אולי יש בך חלק שלא ממש מאמין וחושב שזה אבסורדי, כדאי לך לחקור עם עצמך ולחפש את הדרך שלך)
אני לא מרגישה משוגעת אני ככה מאז שאני קטנה תמיד הייתי מדברת איתו על כל דבר לצערי היום מרוחקת יותר אבל גם היום אני מדברת איתו ויש לי צמרמורת זה מרגיש לי שהוא הכי פה והכי מקשיב שיש זה באמת מדהים בעיניי
שואל השאלה:
אני לא מרגישה משוגעת כשאני מדברת איתו
אני מרגישה משוגעת כשאני מבקשת ממנו דברים שלא הכי ריאליים ..
אני לא מרגישה משוגעת כשאני מדברת איתו
אני מרגישה משוגעת כשאני מבקשת ממנו דברים שלא הכי ריאליים ..
אנונימית
ברור לפעמים שאני מרגיש לבד תופס איזה גג ומדבר אליו
כן.. אני מרגישה בלב שלם שהוא איתי, אני לא מרגישה לבד.. אני יודעת שהוא איתי:)
באותו הנושא: