7 תשובות
שיט אני אכלתי רק טילון ורביולי וכמה עוגיות אכלתי קצת מידי
אנונימית
כן זה די הרבה
כאילו זה לא הרבה זה פשוט לא ככ באיא
לא זה בסדר
תלוי בגודל והגיל שלך
אנונימית
ממה
זה כלום סיס