7 תשובות
שיט אני אכלתי רק טילון ורביולי וכמה עוגיות אכלתי קצת מידי
אנונימית
כן זה די הרבה
זה ממש קצת
כאילו זה לא הרבה זה פשוט לא ככ באיא
לא זה בסדר
תלוי בגודל והגיל שלך
אנונימית
ממה
זה כלום סיס
זה כלום סיס
באותו הנושא: