5 תשובות
גם לי לא עשו
קצת מבאס, לא עשו לי גם. זה משהו שצריך לעבוד קשה כבר בגיל צעיר כדי שיהיה לך בצד כסף. אבל בתכלס זה לא מונע ממך כלום זה פשוט שהתחלת הנקודת התחלה שלך היא קצה שונה מאחרים ואין מה לעשות.
מבאס אבל זה לא עד כדי כך נורא
גם לי לא עשו
אנונימית
לא ככ מבאס..
דרך אגב המדינה נותנת לכל קטין (שמתחת ל18) סכום כסף כל חודש.. אז עדיין יש לך חיסכון..
דרך אגב המדינה נותנת לכל קטין (שמתחת ל18) סכום כסף כל חודש.. אז עדיין יש לך חיסכון..
באותו הנושא: