2 תשובות
שואל השאלה:
אבל בצומת ללא תמרור לא רק לי אין תמרורים.. לכולם לא?
לא צריך לתת זכות גם לזה שבא מימין?
אבל בצומת ללא תמרור לא רק לי אין תמרורים.. לכולם לא?
לא צריך לתת זכות גם לזה שבא מימין?
אנונימית
בצומת ללא תמרור לך יש את הזכות קדימה.
בצומת ללא תמרור בפניה שמאלה לכביש שבא מימול יש זכות קדימה כי את צריכה לעבור אותם כי הם נוסעים ישר
בצומת עם תמרור לאחרים יש את הזכות קדימה
בצומת ללא תמרור בפניה שמאלה לכביש שבא מימול יש זכות קדימה כי את צריכה לעבור אותם כי הם נוסעים ישר
בצומת עם תמרור לאחרים יש את הזכות קדימה
באותו הנושא: